tag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post2212500198605067227..comments2022-04-02T00:48:34.730+03:00Comments on ιδβαμ: Ναυτικές Εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειοfox2http://www.blogger.com/profile/17847102393661303944noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post-62914495803976280482017-06-15T11:38:17.413+03:002017-06-15T11:38:17.413+03:00Η χορητικοτητα του μαρκ48 παραμενει στα 16 διοτι υ...Η χορητικοτητα του μαρκ48 παραμενει στα 16 διοτι υπαρχει περιορισμος βαρους-ευσταθιας με το φαλανξ στο υποστεγο ε/π. Αν αυτο φυγει ή αντικατασταθει απο ελαφρυτερο ciws (gdf-008?) τοτε η διαφορα βαρους θα καλυφθει με επιπλεον essm ωστε να επανελθει η προβλεπομενη ευσταθια του σκαφους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post-47425208966954298212015-11-10T19:41:25.520+02:002015-11-10T19:41:25.520+02:00Κατ'αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον D-Mitch...Κατ'αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον D-Mitch για την πολύτιμή του συνδρομή στη σύνταξη του κειμένου όπως επίσης τη δημιουργία των infographics. Οφείλω να ομολογήσω ό,τι εκείνα της Αιγύπτου και το γενικό υπήρξαν αρκετά απαιτητικά! <br /><br />Το κείμενο παραλείπει τις εξελίξεις του τελευταίου μήνα, μιας και γράφτηκε στις αρχές Οκτωβρίου. Όσον αφορά τις εξελίξεις του ΠΝ, τα στοιχεία προέρχονται από ανοικτές πηγές, με κάποιο αριθμό να είναι από επίσημες δημοσιεύσεις ή συμμετοχές του ΠΝ σε διεθνή fora. <br /><br />Φίλε Defencegreece, δυστυχώς, τα στοιχεία για τις MEKO είναι αμφίσημα, ενώ η ομιλία του εκπροσώπου του ΠΝ στο συνέδριο "IQPC Surface Warships 2015", πέρα από τα βασικά, είναι σε συνδρομητική μορφή. Δυστυχώς, γιατί σίγουρα η ομιλία του θα ήταν ενδιαφέρουσα. Υπό τις παρούσες συνθήκες όμως δημοσιεύματα τονίζουν τον περιορισμό του στα απολύτως αναγκαία. Μακάρι να καλυφθούν στο ακέραιο οι απαιτήσεις του Ναυτικού.<br /><br />Υ.Γ.: Μια άλλη ωραία αναφορά θα ήταν η γνώμη του ΠΝ για τα T214, όπως αυτή εκφράστηκε μέσω ομιλητή του τον προηγούμενο Δεκέμβριο στο συνέδριο "Submarine Operations and Requirements 2014" στο Λονδίνο, την οποία παρέλειψα να προσθέσω. Εκεί τονίστηκαν οι επιχειρησιακές ικανότητες και προοπτικές του τύπου, όπως και οι μελλοντικές προοπτικές.<br /><br />Φιλικά,<br />fox2fox2https://www.blogger.com/profile/17847102393661303944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post-53886543149400169022015-11-09T19:18:22.036+02:002015-11-09T19:18:22.036+02:00Καταλαβαίνεις όμως D-Mitch πως τα οικονομικά δεδομ...Καταλαβαίνεις όμως D-Mitch πως τα οικονομικά δεδομένα της χώρας δεν επιτρέπουν το οτιδήποτε για πρόγραμμα εγχώριας ναυπήγησης φρεγατών καθε μια από τις οποίες θα κοστίζει 400 εκ Ευρώ.<br />Η μετατροπή των ΜΕΚΟ σε ναυαρχίδες του στόλου είναι κατά την άποψή μου η καλύτερη ευκαιρία για να διατηρήσουμε ισορροπία. Μαζί με τις Super Vita και τα υποβρύχια ΑΙP μπορώ να πω ότι συγκεντρώνουμε πολύ μεγάλη ισχύ πυρός.<br />Η χώρα το επόμενο τρίμηνο χρειάζεται 19 δις Ευρώ. Δεν μαρέσει να μπαίνω σε αυτήν την λογική αλλά καταλαβαίνουν όλοι ότι τα περιθώρια κάθε χρόνο ακόμη και αν υπήρξε αυξηση των αμυντικών δαπανών θα ήταν στενα. Οι τρομερές δυνατότητες σχεδίασης οπλικών συστημάτων από τη στιγμή που είναι στα χαρτιά δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν. Σίγουρα έχουμε δυνατότητες όπως και οι Ινδοί αλλα σε πολλά συστήματα ειδικά συστήματα συστημάτων όπως μια φρεγάτα ή το Aegis είναι αρκετά πολύπλοκα για τα δεδομένα μας όπως και των γειτόνων. Σίγουρα έναν παρεμβολέα ή μια παραμετροποίηση θα μπορούσαμε να κάνουμε. Ίσως και η ανάπτυξη ΤΟΜΠ/ΤΟΜΑ ή ΑΤ πυραύλων/ρουκετών λέιζερ να ήταν στις δυνατότητές μας αλλά...ας λύσουμε πρώτα καίρια ζητήματα και μετά πάμε για εγχώρια προγράμματα.<br />Defencegreecehttps://www.blogger.com/profile/18239596509499249533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post-11859635412599765142015-11-09T15:15:37.951+02:002015-11-09T15:15:37.951+02:00Σε ευχαριστούμε defencegreece! Και για την αναδημο...Σε ευχαριστούμε defencegreece! Και για την αναδημοσιευση. <br />Άγνωστο το τι θα γίνει με τις ΜΕΚΟ δεδομένου τη σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας. Το ΠΝ δεν κερδίζει χρόνο έτσι, απλά μένει παντελώς σε αδράνεια αφού τα προγράμματα για ανάπτυξη συστημάτων είναι λιγοστά και με ελλιπέστατη χρηματοδότηση. Αρκεί να συζητήσει κανείς με πανεπιστημιακούς που διδάσκουν σε στρατιωτικές σχολές αλλά και πρώην ή ενεργούς στρατιωτικούς για να καταλάβει ότι έχουμε τρομερές δυνατότητες σχεδίασης συστημάτων αλλά και εφαρμογή "πατεντών" σε αεροσκάφη και άλλου είδους συστήματα που με την κατάλληλη χρηματοδότηση θα.. έβγαζαν μάτια!<br />Αλλά είπαμε, βρισκόμαστε στην Ελλάδα. Και όλα αυτά πάνε χαμένα...<br />Για τον ESSM II μόνο ότι παραθέτει η Raytheon που είναι και η πιο αξιόπιστη πηγή http://www.raytheon.com/capabilities/rtnwcm/groups/public/documents/download/rms12_essm_evolution.pdf. Η αναβάθμιση του Mk48 είναι επιβεβλημένη. Θυμίζω ότι τα αντίστοιχα σκάφη των γειτόνων φέρουν από δυο modules Mk41, δηλαδή δυνατότητα για 64 ESSM το κάθε σκάφος.D-Mitchhttps://www.blogger.com/profile/13958151042890362933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7060150424575305336.post-65676031794010859682015-11-08T22:42:05.367+02:002015-11-08T22:42:05.367+02:00Πολύ καλό αρθρο Συγχαρητήρια και στους δύο
Δεν νο...Πολύ καλό αρθρο Συγχαρητήρια και στους δύο<br /><br />Δεν νομίζω το ΠΝ να κάνει ξανά το ίδιο λάθος με τον εκσυγχρονισμό των S και στις ΜΕΚΟ<br />Εξάλλου η εμμονή των γειτόνων με την εγχώρια ανάπτυξη συστημάτων τους δημιουργεί καθυστερήσεις και έλλεψη επιδόσεων σε πρώτη φάση. Το ΠΝ κερδίζει έτσι χρόνο.<br />Δεδομένου ότι νέες ναυπηγήσεις δεν υπάρχουν στον ορίζοντα και ικανά μεταχειρισμένα πολεμικά πλοία δεν κυκλοφορούν στην αγορά, η πλέον ενδεδειγμένη λύση θα ήταν η αναβάθμιση των ΜΕΚΟ<br />Ένα κονδύλι γύρω στα 400 εκ επαρκεί και για την αναβάθμιση του πυροβόλου Μκ 45 και για την εγκατάσταση επιπλέον 16 ΕSSM στους υπάρχοντες Mk 48.<br />Το Αυστραλιανό πρόγραμμα τουλάχιστον το πέτυχε και με εγκατάσταση νέου ραντάρ CEAFAR (!). Πόση μίζα να θέλει εδώ?<br />Ο ΕSSM block II με ενεργό ερευνητή ραντάρ φαίνεται πολλά υποσχόμενος. Έχεται παραπάνω πληροφορίες για τις δυνατότητές του?Anonymousnoreply@blogger.com